Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

Waiting for my dear Hubby..

Busy week..tu je yg dpt aku ckp tentang minggu ni..byk benda kena setel..minggu ni mggu peperiksaan.byk paper nk kna check..tu psl sek..don't wanna say much about school..

ape yang aku nk share psl preparation wedding kami.. tinggal lg lbh kurang 8 hari untuk hari bahagia kami..akhirnya, masalah kad untuk mjlis resepsi kami pd 20 & 27 nov setel..kad dh smpai kt tgn aku siang td.akhirnya..

balik dr sekolah td 'Si dia" call..ckp dlm stgh jam..byk "si dia' bebel kt aku..sbbnya psl aku ngn housemates..ntah la..dh mmg nature aku..harap2 mslh ms study xberlarutan smpai bile dh keje..
sayang..sory ye..didn't mean to make you worry..

ok..stop psl tu..yg aku paling hepi hr ni sbb 'si dia' ckp nk dtg minggu ni..'si dia' ckp nk dtg ambik sdr kad tu. xpyh pos..hepi sgt nk jumpa 'si dia' lg..ikutkan xnk sshkan 'si dia'..tp 'si dia' ttp nk dtg..hrp2 kwn2 nk ikut 'si dia' balik..xde r aku risau sgt 'si dia' balik sorang2...

tp..risau sbnrnya..org ckp orang nk kawin ni darah manis..aku btl2 harap xde bnda yang tak elok jd..aku akan doakan keselamatan 'si dia' pergi dan balik..

skrg 'si dia' pergi berrsukan..join cikgu2 sekolah main badminton..xtau la kul bape balik..
aku dh jani ngn 'si dia' nk update new entry.


[dalam hati]
sayang..ikhlas tau bt entry ni..tp xbest mcm sayang bt r..huhu..pe pn, can't wait to see you on friday..miss u soooo...much..mmmuuaahhh!!!



2 comments:

Ridhuan said...

xde darah manisnya.. nak ikut darah manis, x pyh pegi sekolah r abg, duduk je dlm blk tggu tok kadi dtg ambk.. budak2 ni semua nak ikut blk, jgn risau.. x kisah entry sedap ke x, asalkan ayg yg tulis, mmg abg excited nak baca... can't wait to see u too..

Habibi said...

hehe..pandai je perli ayg ek..