Monday, December 20, 2010

Hmm...

Hari ni genap sebulan 15 hari usia perkahwinanku..Bahagia..sangat bahagia..membina rumahtangga bahagia bersama orang tercinta..Tapi nampaknya dugaan untuk kami masih belum berakhir..Hari ni masuk bulan ketiga aku berkhidmat..tapi gaji..masih xmasuk lagi.huhu..sedih..memang sedih..xdapat kami jalankan plan yang dh kami rancang dl..honeymoon..nampaknya tertangguh lagi..masa berdua-duaan belum pun lagi..setakat ni kami menunikan tanggungjawab kepada keluarga..
Cuti hanya tinggal beberapa hari je lagi..masa untuk kami berjauhan hampir tiba..sedih..xdapat aku nyatakan..sebulan lebih dekat je..nk berjauhan balik perit rasanya..
kecewa dengn pentadbiran sekolah..kalau lah mereka buat kerja dengan jujur dan amanah..tentu xrasa susah mcm ni..nk bagi duit kt mak ayah pun tak dapat.usah kata nk berbelanja untuk diri sendiri..rasa sedih plak..hm..sabar je lah..Ya ALLAH.kuatkanlah hati aku..tabahkanlah hati hamba-Mu ini untuk menghadapi segala dugaan ini..Amin..

[Dalam hati]
suamiku sayang..maafkan ayang ye..sayang terpaksa layan karenah mody ayang je..thanks jugak sbb masih sabar..luv u..mmuahh