Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 3, 2011

Missing him so much..


Hari ini hari ketiga umat Islam menunaikan ibadah puasa..aku? tiga hari bersaur, tiga kali jugak aku muntah balik ape yg aku makan..akibatnya..xsampai petang aku dh terkulai layu..risau memikirkan keadaan baby takut dia xmendapat makanan yang secukupnya.. Menu berbuka juga tidak menyelerakan..namun aku paksa diri dan gagahkan juga diri untuk makan nasi..demi babyku..nasi dengan ayam percik adalah menu berbuka pada hari pertama berpuasa..ku paksa diri untuk habiskan..Menu berbuka hari keduaku ialah ikan keli berlada dan pecal..xdapat ku habiskan walau sudah dipaksa diri ini.. Dua hari berpuasa, dua hari jugalah aku terbaring terus selepas solat isyak..teringin untuk mengerjakan solat terawih..tapi diri ini xcukup gagah dan kuat..sekarang pun aku sudah terpaksa mengerjakan solat sambil duduk.aku cuba untuk menunggu si dia pulang dari solat terawih..tp akhirnya tertidur..rindu sungguh rasanya diri ini padanya..xsabar menunggu kepulangan yang tersayang esok..hari pertama kami untuk berbuka bersama..perlu memikirkan menu untuk berbuka esok.. sudah 3 hari tidurku xlena..terasa cukup mengah dan lelah..mungkin kerana babyku sudah semakin membesar..nafas terasa lelah..semoga semuanya akan selamat dan berjalan lancar.. cukup rasanya buat kali ini..terlalu merindui si dia..


[untuk sayangku]
miss u so much..sorry ayang tertidur semalam sebelum sempat sayang balik..can't wait to see you tomorrow..love you sayang..

0 comments: