Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 13, 2011

Happy Birthday my love..


Esok tanggal 14 Ogos adalah hari kelahiran insan yg teramat ku cintai..suamiku..namun xdapat nk menyambutnya bersama kerana Si dia br shj bertolak pulang demi menunaikan tanggungjawab dan mencari rezeki..

hanya sempat memberi ciuman selamat hari lahir buatnya..kekadang terasa diri ini xckp kuat untuk menempuh hari-hari tanpa Si dia disisi..namun, demi baby kami, ku gagahkan jua diri ini..

sudah 7thn aku menyambut hari lahir bersama si dia..tahun ini si dia tidak ingin ape2 hadiah kerana baginya kelahiran baby kami pd bulan hadapan adalah perkara yang amat ditunggu2 dan berharga..

pagi nnt akan bersahur seorang diri lg..harap dpt kuatkan diri untuk bangun..mlm ni mahu tidur awal..kesihatan tidak mengizinkan untuk aku terus berjaga..

buat suami tersayang..baby dan ummi doakan abi selamat sampai ke rumah..will wait for you this thursday..miss u already sayang..

[buat suamiku]

selamat hari lahir sayang..semoga sayang bahagia hidup bersama ayang..akan cuba sedaya upaya untuk membahagiakan sayang..love you so much..mmmuaah..

0 comments: