Friday, June 18, 2010

Demam itu kerisauan....



Risau???ye...sgt2 risau dan susah hati..Si Dia demam teruk..xnak makan ubat..puas dipujuk..akhirnya makan jgk la panadol..malam kemarin teruk Si Dia demam..smpai xleh tido..cane bleh tau?coz temankan Si Dia msg smpai lewat pagi..sian sayangku..batuk, selsema, sakit kepala..mmg satu pakej.. bile dh demam ni Si Dia manja sgt..time ni la nk dgr Si Dia merengek2 nk itu ini..xleh makan makanan berminyak..so aku decide bt bubur nasi..lega bila Si Dia ckp makan smpai habis. Ye la, org demam ni lidah xrasa ape..mesti xbest bile makan. bile Si Dia ckp demam dh rs kurang sket rs sgt2 lega.. klau r sakit tu bleh dipindahkn..aku mmg harap aku yang demam.. esok masak mee sup..Habis jgk Si Dia makan..dh tambah kebah demamnya..ptg td kuar minum, demam dh kurang, tp selsema n batuk macam tu jgk..sian tgk Si Dia..sedih rs..esok nk exam KISSM..ntah mcm mane la Si Dia, dlm air cond plak tu.. Si Dia pon x abis study lg..xpe la sayang..study mane yg sempat dh r..jgn paksa diri..nk buat cane, redha ngn tawakal je la esok sayang..Chaiyok!!!mmuahh

[Untuk Sayangku]
sayang, tanggungjawab ayg jga sayang.. sayang..jgn la demam lg..ayang xde nk jaga sayang.. ayang jauh.. luv u 2..so much mmmuaaahh!!



0 comments: