Friday, June 18, 2010

Demam itu indah..


ni bukan demam bola.. aku tgk jgk bola.. tapi xde r sampai demam.. demam aku ni sebab KISSM kot.. tapi orang lain ok je.. dah nak dekat UAK ni plak aku boleh demam.. tapi aku suka demam ni, bkn sebab sakit dada or sakit kepala or selsema.. tapi sebab layanan istimewa dari 'si dia'.. 'si dia' memang x boleh tgk aku demam.. ikutkan hati dia, dia nak demam sekali.. tapi mana boleh, ikut turnlah sayang.. aku plak saja malas mkn ubat, bagi demam lama sket.. hehe.. mana taknya, org batuk mana boleh mkn makanan minyak banyak ni.. so si dia pun masakkan bubur ayam kat aku.. bubur ayam yang panas 2 mmg sedap.. lepas makan terus kurang skit demam aku.. Esoknya, si dia masak mee sup plak.. kali ni terus kebah demam.. mujarab betul penawar 'si dia' ni.. jadi, kepada sesiapa yang masih single yang terbaca entry ni.. cepat2 lah cari pasangan.. sakit pun rasa best, sihat x tau r cane.. haha..

[Untuk Si Dia yang Tercinta]


thanks sebab jaga abg..

abg betul2 bertuah memiliki syg..

bulan depan abg demam lagi kot.. ( x doa )

so standby k..hehe
luv u so much..

0 comments: