Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

"Pernikahan Kami"

Alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi atas nikmatNya..kami akhirnya bergelar pasangan suami & isteri..Perasaan? xdapat aku gmbrkan betapa gembiranya hati setelah 6 tahun kami menyulam kasih..terpateri jua akhirnya ikatan kami dengan pernikahan..

Berlangsung pada 5hb novermber bertempat di kediaman aku di Kelantan..Semuanya sgt express..
Walaupu ada sedikit miscommunication tentang perjalanan majlis..Tp syukur pada ALLAH..dipermudahkan segalanya dan majlis akad nikah kami berlangsung dengan jayanya..

Dengan sekali lafaz, aku bergelar seorang isteri dan 'Si Dia' bergelar seorang suami.. Sungguh, tidak tergambar dengan perkataan bahagianya bergelar seorang isteri pada orang yang kita cintai dan sayangi..menjadi seorang isteri pada suamiku..

Aku ingin mengucapkan terima kasih pada keluarga aku, keluarga mertuaku, juga terima kasih tidak terhingga kepada pemilik blog ".life.love." sahabat baikku yang sanggup bersusah payah travel dr johor semata-mata untuk menbantu melancarkan pernikahan kami..hiasan yang kau bt sgt cantik..thanks a lot.. kepada photograper kami..pemilik blog "13th playground".. terima kasih juga kerana sanggup bersama kami turun ke kelantan melalui bukit fraser..terima kasih atas jasa anda kerana sudi untuk membantu merakmkan detik bersejarah dalam hidup kami..

kepada kaum keluarga, sanak saudara dan teman2 yang hadir untuk memeriahkan majlis kami..kehadiran anda amat dihargai..

sesungguhnya aku bahagia kini..teramat bahagia..terima kasih kepada suami ku.. kasih sayang dan cinta serta segala yang dikau beri pada ku amat bernilai dan amat berharga..terima kasih untuk kebahagiaan ini..

[dalam hati]
hubby..daku sudah merinduimu walaupun dirimu br sahaja bertolak pulang ke kelantan demi menjalankan tugas..semoga perjalanan selamat... tidak sabar untuk ketemu hujung minggu ini..
akan tetap setia menunggu dan merinduimu..love you soooooo much.muaah..muuaah..

1 comments:

*@)------* said...

heee...CONGRATS!c u end of dis wk!